loading...
BandarPatogh.Tk | بندر پاتوق
admin بازدید : 8 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

اس ام اس دلتنگی جدید آبان ۹۱

BandarPatogh.Tk

همهٔ رابطه‌ها با جملهٔ ” تو با بقیه فرق داری ” شروع میشه . . .
و به جمله ” تو هم مثل بقیه ای ” ختم میشه . . .
::
::
بـانــــو …
مــــرد نبــوده ای تـا بـدانــی ســرت بـر روی بـازوانــم …
امنیــت تــو نیســت …
آرامــش مــن اســت …
::
::
تنها یک بار
تنها یک بار بگو: دوستت دارم
خیالت اسوده
من آسمان را میگیرم تا به زمین نیاید…!
::
::

 

اس ام اس دلتنگی جدید آبان ۹۱

BandarPatogh.Tk

همهٔ رابطه‌ها با جملهٔ ” تو با بقیه فرق داری ” شروع میشه . . .
و به جمله ” تو هم مثل بقیه ای ” ختم میشه . . .
::
::
بـانــــو …
مــــرد نبــوده ای تـا بـدانــی ســرت بـر روی بـازوانــم …
امنیــت تــو نیســت …
آرامــش مــن اســت …
::
::
تنها یک بار
تنها یک بار بگو: دوستت دارم
خیالت اسوده
من آسمان را میگیرم تا به زمین نیاید…!
::
::
وقتی دو عاشق از هم جدا میشن … دیگه نمیتونن مثل قبل دوست باشن … چون به قلب همدیگه زخم زدن
نمیتونن دشمن همدیگه باشن … چون زمانی عاشق بودن … تنها میتونن آشناترین غریبه برای همدیگه باشن…
::
::
سوختم…باران بزن شاید تو خاموشم کنی…

شاید امشب سوزش این زخمها را کم کنی…

بزن باران ، من سراپای وجودم آتش است…

پس بزن باران ، بزن شاید تو خاموشم کنی… .
::
::
گاهے دلمـ از ـهر چه آدمـ است مے گیرد…!
گاهے دلمـ دو کلمه حرف مهربانانه مےخواهد…!
نه به شکل ِ دوستت دارم و یا نه بــ ِ شکل ِ بے تو مے میرمـــ…!
ساده شاید ، مثل دلتنگ نباش… فردا روز دیگر ے ست
::
::
معذرت خواهی‌
حرمت داره . . .
یه نفر غرورش و میشکنه . . .
بخاطر تــــو . . .
از کنار معذرت خواهی‌ ساده رد نشو . ..
::
::
کـاش مـی فـهـمیـدی …. قـهـر میـکنم تـا دسـتـم را مـحـکمتر بگیـری و بـلـنـدتـر بـگـویی: بـمان…
نـه ایـنـکـه شـانـه بـالا بـیـنـدازی ؛ و آرام بـگویـى: هـر طور راحـتـى … !
::
::
یکــ ، دو ، ســـه ، چـهار و … را شمــردم تــک تــک
آهسـتـه بــه دنبــال تــو رفتـم بـا شـــکــ
وقتــی بـزرگتــر شــدم فهمیــدم
تمرین جداییســـت بـــازی ِقایم موشکــــ …!!!
::
::
چوپان دلم . . . هر شب . . . دروغ می گوید . . . که تو می آیی . . .
::
::
تـــو ، چـه می فهمی !
حــال و روز کسی را که، دیگر هــــیـــــچ نگاهی
دلــش را نمی لرزانـد …!
::
::
کاش آدم ها یکم جرات داشتن
گوشی رو برمیداشتن و زنگ میزدن و میگفتن :
ببین ؛ دلم واست تنگ شده ،
واسه هیچ چیز دیگه ای هم زنگ نزدم
::
::
آمدی بشنوی بمانی،
آمدی شنیدی، رفتی!
حالا سال‌هاست دیگر کسی از لب‌هام نشنیدَه‌ست: “دوستت دارم”
::
::
همهٔ رابطه‌ها با جملهٔ ” تو با بقیه فرق داری ” شروع میشه
و به جمله ” تو هم مثل بقیه ای ” ختم میشه !
::
::
چــه حقیــر و کوچک اســت آن کســی کــه بــه خود مغــرور است…
چــرا کـــه نمی دانــد بعــد از بــازی شطرنــج،
شــــاه و سـربــاز هـمــه در یک جعبــه قــــرار می گیرنـــد…
::
::
برای دوباره آمدنش دعا نکن . . .
شاید وقتی آمد . . .
همانی نباشد که رفته بود . .
::
::
رابطه رو
تا شروع نشده واسه خودت شروع نکن
تا جدی نشده واسه خودت جدی نکن
تا عزیز تو نشده عزیز خودت فرضش نکن . . .
::
::
هیچکس نفهمید که خدا هم تنهاییش را فریاد میکشد … قـــــــــــــــل هــــــوالله احــــــــــد …
::
::
به رفتن تو سفر نه ، فرار می گویند
به این طریقه ی بازی قمار می گویند
.
به یک نفر که شبیه تو دلربا باشد
هنوز مثل گذشته «نگار» می گویند
.
اگر چه در پی آهو دویده ام چون شیر
به من اهالی جنگل شکار می گویند
.
مرا مقایسه با تو بگو کسی نکند
کنار گل مگر از حسن ِ خار می گویند؟
.
تو رفته ای و نشستم کنار این همدم
به این رفیق قدیمی سه تار می گویند
.
“کاظم بهمنی”
::
::
آن سوی همه ی دلــــــــــــتنگی ها . . . خــــُـــــدایی هست . . .
که داشتنش . . . جبــــــــــــــران همــــــــــه ی نداشتن هاست . .
::
::
این روزها ،
“بغض” دارم،
” گریه” دارم،
تا دلت بخواهد،
” آه” دارم …
ولی بازیگر خوبی شده ام
” می خندم !!
::
::
دلت را خوش نکــــــن
به این “دوستت دارم”ها !!
تمـــــامشان
تاریخ مصــــــرف دارند…
::
::
نزدیک ترین آدم به تو اون کسی است
که از دورترین فاصله همیشه به فکرته
حتی از پسِ یه فاصله مجازی….
::
::
مدت هاست که میدانم دوستم داری…
که میدانی دوستت دارم…!
اما ای کاش به جای این همه سکوت
صدای خردشدن غرورهایمان را میشنیدیم….

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 819